نرخ خدمات موردی بخش پشتیبانی به شرح زیر می­ باشد.
 

عنوان

توضیحات

  خدمات حضوری شامل حضور نیروهای فنی در محل مشتری به مدت یک الی دو ساعت جهت رفع مشکل وی و یا آموزش نرم افزار و طریقه­ ی استفاده از دستگاه حضور و غیاب به مشتری
  خدمات اینترنتی شامل ریموت شدن نیروهای پشتیبانی شرکت به سیستم مشتری و رفع مشکل وی از طریق اینترنت 
  خدمات تعمیری شامل ارسال دستگاه حضور و غیاب توسط مشتری به شرکت جهت انجام تعمیرات لازم و یا تعویض آداپتور دستگاه

 

 آن دسته از مشتریان گرامی که قرارداد پشتیبانی ندارند و تقاضای استفاده از خدمات شرکت را دارند پس از ثبت درخواست خود در سایت و یا اعلام درخواست به نیروهای پشتیبانی می ­توانند از خدمات شرکت پویا پردازان بهره گیرند.
     

 

می خواهید تمام کالاها را مشاهده کنید؟