bill-poshtibani-new

به واحد پشتیبانی شرکت پویا پردازان خوش آمدید:

پس از نصب و آموزش در محل، همراه شما خواهیم بود تا هر گونه مشکل و ابهامی در کار کردن با دستگاهها و نرم افزارهای کاربردی پویا پردازان دارید را بر طرف سازیم. ممکن است پس از مدتی کوتاه، انتظارات شما از نرم افزار یا دستگاه تغییر پیدا کند یا قوانین اداری و شرکتی شما تغییر کند. کارشناسان ما در تمام ساعات شبانه روز آماده راهنمایی و هدایت شما به سمت هدف مورد نظرتان خواهند بود.

همچنین امکان استفاده از نرم افزارهای بروز شده شرکت برای شما مشتریان عزیز فراهم خواهد بود و در هر زمانی که مایل باشید نسخه‌های به‌روزشده‌ی نرم‌افزارهای ما و اقدامات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود.

گروه مهندسی و کارشناسان ما در ساعات اداری و غیر اداری از طریق تلفن، اینترنت و مراجعه حضوری به پرسش‌ها و مشکلات مدیران و کاربران شما درباره سیستم های جامع خود پاسخ داده و کمک‌ می کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن مسائل حل شوند.

خدمات پس از فروش

 
شرکت پویا پردازان با تکیه بر ارزش هایی چون مشتری مداری و کیفیت و با بهره گیری از نیروهای مسئول و متخصص در بخش پشتیبانی بمنظور جلب رضایت روزافزون مشتریان، هم اکنون به طور منسجم تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه قراردادها، آموزش، خدمات نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری محصولات برآورده می سازد.
در سیستم های پیچیده خصوصاً سیستم هایی که از ترکیب چندین سخت افزار و نرم افزار بوجود آمده اند، اهمیت نگهداری و پشتیبانی سیستم، کمتر از اهمیت طراحی و پیاده سازی نیست. لازم بذکر است در مراحل تحلیل، طراحی و پیاده سازی سیستم های سیتکس، نکته بینی های لازم جهت به حداقل رساندن هزینه های پشتیبانی صورت گرفته است.
سیتکس آموزش های لازم را نیز در اختیار تمامی مشتریان قرار می دهد  تا بتوانند ضمن آشنایی با قابلیت ها و امکانات دستگاه ها و نرم افزارها، بازدهی کاری را نیز افزایش دهند. این آموزشها همزمان با نصب دستگاه جدید آغاز می شوند.

آموزش های حرفه ای و خدمات پشتیبانی با کیفیت، انتظار دست یافتنی مشتریان از پویا پردازان است.

خدمات پشتیبانی  ـ سخت افزار

- ارائه فایل PDF و CD نصب و نگهداری و عیب یابی سیستم
- آموزش کامل عیب یابی سخت افزار سیستم بصورت پیشرفته به نماینده فنی مشتری (در صورت درخواست و معرفی توسط مشتری)
- راهنمایی، پی‌گیری و حل مشکلات سخت افزاری کاربران از طریق تلفن
- حضور کارشناس در محل در صورت نیاز
- ارائه دستگاه اضافی یا قطعات یدکی و آموزش نحوه نصب آن‌ها به کاربران سیستم
- عیب یابی و رفع مشکلات ناشی از عوامل خارجی ( UPS و … )
- تعمیر یا تعویض دستگاه‌های معیوب در اسرع وقت
- معرفی سخت‌افزار مناسب جهت سیستم‌های مورد استفاده و تهیه آن‌ها به درخواست مشتریان

خدمات پشتیبانی ـ نرم افزار

- راهنمایی، پیگیری و حل مشکلات نرم افزاری کاربران از طریق تلفن
- رفع مشکلات نرم افزاری از راه دور و از طریق خط تلفن یا بستر شبکه به کمک نرم افزارهای Team Viewer و PC Remote Desktop
- نصب نسخه‌های جدید نرم‌افزار به صورت رایگان
- آموزش کاربری نرم‌افزارها
- ارائه فایل PDF و CD راهنما
- پشتیبانی بانک‌های اطلاعاتی نر افزار های سیتکس و سامان‌دهی آن‌ها به درخواست مدیران
- تعریف و ایجاد سطوح مختلف دسترسی به اطلاعات و امکانات سیستم به درخواست مدیران جهت افزایش امنیت اطلاعات
- برگزاری کلاسهای آموزشی به درخواست مشتریان (با هماهنگی قبلی)
- ارائه خدمات و همچنین آخرین نسخه نرم‌افزارها ازطریق وب سایت شرکت به مشتریان
- ارائه مشاوره تخصصی جهت افزایش بهره‌وری سیستم


Support

تماس با واحد پشتیبانی:

شما ميتوانيد سؤال، پيشنهاد، انتقاد و نظر خود را  در خصوص پشتیبانی کارت فینگر از طريق اين صفحه، براي ما ارسال كنيد. بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد.

 

می خواهید تمام کالاها را مشاهده کنید؟